Skip to main content

Így buzdítottuk Magyarországot a természetjárásra 2021-ben

Indulj el!

2021 sem a szokásos forgatókönyv szerint indult, így mi is igyekeztünk új eszközökkel bemutatni az ország érdekességeit, illetve rávenni minél több embert, hogy az aktív kikapcsolódást válasszák. Év végi visszatekintőnkben megmutatjuk a főbb kommunikációs érdekességeinket, hátha néhányról lemaradtál.

Tavaszi Nagytakarítás

Tavasszal országos kampányt indítottunk az erdők megtisztításáért. A tavaszinagytakaritas.hu oldalon arra kértük a természetjárókat, hogy legközelebbi kimozdulásukra vigyenek magukkal egy szemeteszsákot, és gyűjtsék össze azt, ami nem a természetbe való. A kampányhoz több mint 40 önkormányzat, állami- és civil szervezet csatlakozott, több településen is nagyszabású szemétszedési akcióvá nőtt felhívásunk. A Tavaszi Nagytakarítást 2022-ben is meg fogjuk hirdetni.

A világ legjobb helyei Magyarországon – YouTube sorozat

Tavasztól nyakunkba vettük az országot és Csebével, Sápi Vivivel, Choléval és Tokár Tomival felkerestük azokat a helyeket, amelyeket a legjobbnak tartunk Magyarországon. A világ legjobb helyei Magyarországon című sorozatból többek között megtudhattuk, milyen a sulyompálinka, hogy kerülnek kihalt bölények az Őrségbe és azt is bemutattuk, hogy milyen különlegességeket rejt a Szigetköz. A sorozatot 2022-ben új helyszínekkel és szereplőkkel folytatjuk.

Indulj el! kampányok és videoklip

Indulj el! kampányainkban olyan különleges helyekre invitáltunk titeket, amelyek addig talán nem szerepeltek a legtöbb ember toplistáján. Tavasszal 50 könnyű gyalogtúrával melegítettünk be, majd nyáron egy nagyobb kampánnyal, kilenc különleges úti célra irányítottuk rá a reflektorfényt. Utóbbi kampányunk különlegessége, hogy Szakács Gergővel közösen egy videoklipet is készítettünk hozzá, amelynek vizuális elemei az egész országban megjelentek óriásplakátokon. A zenét Szakács Gergő szerezte a hetvenes-nyolcvanas évek kultikus természetjáró sorozatának zenéje, az Indulj el egy úton… című csángó népdal alapján. A videoklipet azóta több mint másfélmillióan tekintették meg a YouTube-on és 200 ezren a Facebookon.

Indulj el!

További blogposztjaink

Nézz szét túráink között!